ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ОНЛАЙН-ЗАХОДІВ

кризового центру на базі Комунальної установи “Херсонський міський центр професійного розвитку педагогічних працівників”

з 18 - по 22 квітня 2022 року

 

 

Дні тижня

Час

ПІБ спікера

Тема

Вікова категорія

Необхідні матеріали

Посилання

 

Понеділок

14:00 - 14:30

Марина Бодик, психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП”

Гра “Хто заховався”

(для активізації уваги та покращення настрою дитини)

початкова школа

(1-4 класи)

 

__________

 

 

 

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/qpz-qayk-vqs

15:00 - 15:30

Марина Бодик, психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП”

Гра “Відпускай - тримай”

(для активізації внутрішніх ресурсів)

середня школа

(10 - 15 років)

 

__________

 

16:00 - 17:30

Євгенія Неделевич,

психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП

 

“Педагог під час війни - досвід другої світової”

 

Інтерактивна бесіда на основі історичних документів та художніх творів митців періоду другої світової війни, для набуття більш широкого спектру стратегій виживання особистості у реальних умовах.

Вебінар для педагогічних працівників закладів освіти

 

 

 

 

Вівторок

14:00 - 14:30

Євгенія Неделевич,

психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП”

Гра “Чарівне яєчко”

(для загального розвитку та покращення настрою дитини)

Діти дошкільного віку 4-6 років

 

__________

 

 

 

 

 

 

https://meet.google.com/qpz-qayk-vqs

16:00 - 16:30

Марина Бодик, психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП”

“Пошук Великодніх скарбів”

(для активізації внутрішніх ресурсів)

педагоги, вихователі

 

__________

17:00 - 17:30

Євгенія Неделевич, психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП”

“Великдень - час чарівництва ”

 

(корекційно-розвивальне заняття для плекання найкращих людських якостей в дитині)

початкова школа

(1-4 класи)

аркуш паперу та олівці

18:00 - 20:00

Євгенія Неделевич, психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП”

Допомога людям із запитами:

“Як приймати правильні рішення та де черпати надію”

закрита супервізійна група  № 2

 

 

__________

Закрита група, посилання тільки учасникам

 

Середа

15:00 - 15:30

Марина Бодик, психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП”

Гра “Лабіринти”

(для активізації уваги та активізації внутрішніх ресурсів)

старша школа

(15 - 18 років)

 

__________

 

https://meet.google.com/qpz-qayk-vqs

 

 

 

https://meet.google.com/qpz-qayk-vqs

15:45 - 16:15

Марина Бодик, психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП”

Гра “Хто є хто?”

(для активізації уваги та покращення настрою дитини)

середня школа

(10 - 15 років)

 

 

Четверг

15:00 - 17:00

Євгенія Неделевич, психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП”

Допомога людям із запитами:

“Втрата минулого, віднаходження сил до нового життя

закрита супервізійна група № 1

 

__________

Закрита група, посилання тільки учасникам

16:00 - 16:30

Марина Бодик, психолог- консультант,

КУ “ХМЦПРПП”

“Пошук Великодніх скарбів”

(для активізації внутрішніх ресурсів)

батьки

 

__________

https://meet.google.com/qpz-qayk-vqs

 

П’ятниця

15:00 - 17:00

Євгенія Неделевич,

Марина Бодик,

психологи- консультантів

КУ “ХМЦПРПП”

Робоча зустріч

(підведення підсумків за тиждень, обговорення протоколів та планування роботи на майбутній тиждень)

психологи та соціальні педагоги кризових центрів

 

__________

https://meet.google.com/qpz-qayk-vqs

 

 

Фахівці в зазначені дні будуть постійно виходити на онлайн-зв’язок!

 

Будь ласка, хто потребує фахової консультації, або просто поспілкуватися з будь-якої теми підключайтеся!

 

Будемо раді Вам допомогти!

 

 

Тримаємося, бо ми того варті!!!

Нормативно-правові документи, що регламентують створення у закладі безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування):

закони України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню); наказ Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03 лютого 2020 р. за № 111/34394 та від 26.02.2020 № 293 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти»; листи Міністерства освіти і науки України від 29.01.2019 № 1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018р. № 2657- VІІІ», від 14.08.2020 № 1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)».

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки України створено розділ «Протидія булінгу», на якому розміщена інформація з зазначеного питання.

Механізм реагування на випадки булінгу (цькуванню), процедуру застосування заходів виховного впливу в

закладах освіти всіх типів і форм власності здійснюється відповідно до Порядку реагування на випадки булінгу (цькуванню) та Порядку застосування заходів виховного впливу, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькуванню) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти».

У зв`язку з тим, що в період карантину значно почастішали випадки булінгу з використанням інформаційно-

комунікаційних технологій, шантажу в цифровому просторі, сексуального насильства та експлуатації дітей, вважаємо доцільним перегляд цього відеоролику 

Для перегляду відеороліку перейти за посиланням:https://drive.google.com/drive/folders/1bg6W7wefCjLrhAwVN2FQPfVRdJOhZdeG?Ups=sharing

 

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

МОЛОДІЖНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА-САД І-ІІ СТУПЕНІВ № 40

ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

НАКАЗ

 

від 04.11.2019                                                                                     №  209

Про користування  мобільними

телефонами під час освітнього процесу

        

       На виконання наказу Міністерства освіти і науки України № 910 від

07 серпня 2014 року « Про скасування наказу Міністерства освіти і науки України  від 24 травня 2007 року № 420» та з метою поширення використання інформаційно-комунікаційних технологій під час освітнього  процесу в загальноосвітніх закладах

 

НАКАЗУЮ:

1.     Заборонити  користування  мобільними  телефонами під час освітнього процесу у школі-саду без потреби.

2.     Заступнику директора з виховної роботи Наталії ГАВАНОВСЬКІЙ розробити та затвердити Положення (правила)  користування мобільними телефонами

3.     Дозволити використання мобільних телефонів у закладі для забезпечення застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час освітнього процесу.

4.     Забезпечити  наступний порядок  користування  мобільними телефонами під час освітнього  процесу  в навчальному закладі:

–   під час уроків, виховних годин чи позакласних заходів, а також під час перебування в шкільній бібліотеці необхідно вимикати або переводити телефон у режим «без звуку»;

–  під час проведення уроків чи інших заходів мобільний телефон не повинен знаходитися на робочому місці;

– якщо ж ця заборона буде порушена, то вчитель має право вилучити телефон і повернути його батькам учня;

– терміново зв’язатись з кимось по телефону можна тільки під час перерви;

–  не залишати без догляду мобільний телефон, навіть коли ненадовго залишаєте своє робоче місце в увімкненому вигляді;

– відповідальність за збереження мобільних телефонів адміністрація та педагогічний колектив школи-саду  не несе.

–  у випадку крадіжок мобільних телефонів дирекція та вчителі не вживають жодних заходів щодо їх пошуку;

–  заборонено фотографувати мобільним телефоном, робити звукові записи або ж знімати ним відео – як під час перерв, так і під час уроків, виховних годин;

 

–  не використовувати чужі мобільні телефони в своїх цілях та повідомляти їх мобільні номери третім особам без дозволу.

Поради учням

"Секрети успішного навчання"

 

Вчися, навчаючи:

Саме цей секрет нам хотілося б тобі розкрити першим, тому що надалі він може допомогти тобі освоїти інші.

Отже, повторимо: щоб щось добре засвоїти самому, можна (і потрібно!) Навчити цьому іншого!

Якщо ти вирішив скористатися нашими пам'ятками і освоїти секрети успішного навчання, вибери людину (свого друга, подругу чи просто однокласника, брата чи сестру), якому ти будеш допомагати у навчанні. Звичайно, ця людина повинна погодитися прийняти твою допомогу (ти повинен переконатися в тому, що йому дійсно це потрібно)!

Передавати секрети успіху в навчанні можна і дорослому: мамі, татові, бабусі, дідусеві ...

Тільки не перевантажував інформацією свого слухача, пропонуй її "маленькими порціями"!

Секрети успіху на уроці

Успіх на уроці забезпечує не тільки якісна самостійна підготовка до нього, але й ефективна робота під час уроку. Аналіз відповідей твоїх однокласників допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, але й удосконалити твої власні відповіді за формою та змістом.

Запам’ятай, важливе:

Підготувати все необхідне для уроку до дзвінка.

Не відволікатися, зосередитися на завданні.

Не вигукувати з місця, піднімати руку.

Не жувати на уроці.

Не базікати з сусідом по парті.

Не списувати.

Готувати свою відповідь.

Дотримуватися правил етикету.

Сидіти рівно.

Вимикати мобільні телефони.

"Переробляти" інформацію.

Готуючись до відповіді на уроці:

1. Згадай зміст матеріалу.

2. Подумай або запиши план відповіді.

3. Виділи найголовніше в темі, при відповіді сконцентруйте на цьому увагу.

4. Кожне положення обов'язково доводь, приводь приклади, але коротко і ясно.

5. Обов'язково роби узагальнення і висновки зі сказаного.

6. При необхідності користуйся таблицями, схемами, посібниками, моделями.

7. Якщо твоя відповідь потребує доведення експериментом, підготуй заздалегідь все необхідне.

Секрети планування:

Слово "планування", швидше за все, не асоціюється у тебе з яких-небудь цікавим і захоплюючим заняттям.

Але саме планування може стати твоїм вірним другом і помічником у навчанні, своєрідним "ангелом-охоронцем" від стресів і неприємних несподіванок. Існує думка, що ми втомлюємося від незроблених справ і особливо від того безладу в голові, який виникає, коли невирішені проблеми накопичуються і нашаровуються одна на іншу.

Крім того, планування допомагає людині затрачати менше часу на одноманітну і нудну роботу. Уміння планувати забезпечить не тільки успіх в навчанні, а й майбутні високі професійні досягнення.

З чого починається планування?

У першу чергу, необхідно вміти виділяти головне, тобто тобі належить навчитися вибудовувати проблеми і справи за ступенем важливості.

Потім визнач цілі і склади план дій, необхідних для її досягнення.

Важливо також навчитися відстежувати виконання плану і оцінити отриманий результат.


 

Розклад дзвінків

Тривалість уроків та перерв:

1 клас

Уроки                                                                                     Перерви



1. 8.30- 9.05                                                                                   8.05-9.20

2. 9.20-9.55                                                                                    9.55-10.20

3. 10.20-10.55                                                                               10.55-11.20

4. 11.20-11.55                                                                                11.55-12.10

5. 12.10-12.45                                                                               

 

2- 4 класи

Уроки                 Перерви  



1. 8.30- 9.10                      9.10-9.20

   2. 9.20-10.00                         10.00-10.20

3. 10.20-11.00                          11.00-11.20

4. 11.20-12.00                            12.00-12.10

5. 12.10-12.50                                 

 

 

ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ

1. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ


1.1 Учні приходять до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чисті охайні, у шкільній формі. У школі дотримуються правил ввічливості.
1.2 Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибухові або вогненебезпечні предмети і речовини: спиртні напої, наркотики, інші одурманюючі речовини та отрути, газові балончики.
1.3 Не дозволяється без дозволу вчителів йти зі школи і з її території в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен надати класному керівнику довідку від лікаря, або записку від батьків (або особи, яка їх заміняє), про причину відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважних причин забороняється.
1.4 Учень до школи приносить необхідні навчальні прилади: книги, зошити, щоденник. Приходить до школи з виконаним домашнім завданням з предметів згідно з розкладом уроків.
1.5 Учень проявляє повагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші школярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
1.6 Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’я школи.
1.7 Учні бережуть майно школи, надають посильну допомогу в його ремонті, акуратно відносяться як до свого, так і до чужого майна.
2. ПОВЕДІНКА НА ЗАНЯТТЯХ


2.1. Коли вчитель заходить у клас учні встають на знак вітання, сідають після того, як учитель відповість на привітання і дозволить сісти. Так само учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять.
2.2. Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому і відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими справами, які не стосуються уроку. Учбовий час повинен використовуватися учнями тільки для навчальних цілей. За першою вимогою вчителя (класного керівника) необхідно надати свій щоденник. Будь-які записи в щоденниках повинні виконуватися охайно. Після кожного навчального тижня батьки учня ставлять свій підпис у щоденнику.
2.3. Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен підняти руку і попросити дозвіл у вчителя.
2.4. Якщо учень хоче поставити запитання вчителю або відповісти на запитання вчителя, він піднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчитель оголосить про закінчення заняття, учень має право залишити клас. При виході вчителя або іншого дорослого з класу учні встають.
3. ПОВЕДІНКА ДО ПОЧАТКУ, НА ПЕРЕРВАХ І ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ЗАНЯТЬ


3.1. До початку уроку учень повинен: прибути до кабінету до першого дзвінка; після першого дзвінка з дозволу вчителя увійти до класу і підготуватися до уроку.
3.2. Під час перерви учні зобов’язані:
- навести чистоту та порядок на своєму робочому місці;
- вийти з класу;
- рухаючись коридорами, сходами, триматися правої сторони;
- підкорятися вимогам працівників школи, черговим учням;
- допомагати підготувати клас на прохання вчителя до наступного уроку;
- у разі спізнення на урок постукати у двері кабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попростити дозволу сісти на місце.
3.3. Під час перерв учням забороняється:
- бігати сходами, поблизу вікон і в інших місцях, не пристосованих для ігор;
- штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми;
- вживати непристойні вирази і жести на адресу будь-яких осіб, шуміти, заважати відпочивати іншим;
- палити в будівлі і на території школи.
3.4. Після закінчення занять учень повинен: отримати одяг з гардеробу, охайно вдягнутися і залишити школу, дотримуючись правил ввічливості.
3.5. Черговий по класу:
- знаходиться в класі під час перерви та забезпечує порядок у класі, провітрює приміщення;
- допомагає вчителю підготувати клас до наступного уроку;
- стежить і підтримує відповідні санітарні умови.
3.6. Учні, знаходячись в їдальні:
- підкоряються вимогам вчителя і працівників їдальні;
- дотримуються черги при купівлі їжі;
- проявляють увагу й обережність при отриманні і вживанні гарячих і рідких страв;
- вживають їжу й напої, придбані в їдальні чи принесені з собою, тільки в їдальні;
- прибирають за собою столові прибори і посуд після вживання їжі.
4. КІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ


4.1. Учні не мають права пропускати заняття без поважних причин.
4.2. Учні не мають права під час знаходження на території школи та при проведенні шкільних заходів скоювати дії, небезпечні для власного життя і здоров’я та оточуючих.
4.3. Учні не мають права знаходитися в приміщенні школи після закінчення учбових занять або позакласних заходів без дозволу працівників школи.